Welcome 2018..My 1st Bachelor Party - Grand Lexis Port Dickson

Tediaa.
Sekarang baru rasa nak kuis-kuis update blog setelah bersawang bagai.

Banyak story mori (terlampau banyak), tapi tak dan nak story kat sini. so aku bagi tau yg simple-simple ja lah. Antaranya......

aku nak kahwin!
unsangkarable. sumpah!
iyaa..perancangan allah kan..tak da sapa boleh sangkal.
even ada orang yg beremosi dengan cerita ni. hohoho..beremosi lah paling lawak. Aku ni jenis secretive. Tak mau cerita kat org. Tapi ada yg tak paham. so now, boleh lah announce..gituuu mcm retis bila nk kena confront dengan org-org sebegitu.

Since kawan-kawan dah tau, depa ni pakat-pakat arrange Bachelor Party. 
1st bachelor party (kengkonon ada yg next ler teewwww) terjadi di Grand Lexis Port Dickson dengan team classmate uni aku.  Wewit..tempat dia cantik weh. 
Sekali celebrate, 2 orang 'bride to be' terus. Aku dengan Ira. Sila enjoy gambar-gambar di bawah. 








Comments

Popular Posts