Tuesday, February 12, 2013

Taman Saujana Hijau Presint 11

Subhanallah..cun betoi ciptaan Allah..
bila dah ada kat depan mata, baru terbukak mata. 
Nama dia Taman Saujana Hijau, dekat presint 11. Dia ada banyak jalan yang boleh kita lalu. Kalau tak tau, jadi lah macam aku ngan pura lah masa 1st time dulu. sesat gak walaupon dekat dengan umah sewa kami. Nampak sangat tak amik tau hal sekeliling aihhh.. Tapi dalam dok sesat tu, bila dah sampai...memang tak menyesal sesat!

cantiks sangats2 uolz!

tudiaaa..


jom pi Bustan Eropah weii!!











peraturan yang mesti dipatuhi. salah satunya adalah: tidak dibenarkan membawa sebarang binatang peliharaan kecuali KUDA..
**Pura tiba2 eksaited plak bila baca bab KUDA tuh..**
haiilaa..tak mampu kita nak pakai kuda tu jah, tengok kuda ja yang mampuu..


gazebo..teringat plak kat Farmville..


ha..yang tulah pura..yang sebelah kanan skali tu azie..


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~