Tudiaaa..dah masok keja baru..



fuhh.. masa dapat call dr HR yg kata aku success dlm interview dengan offer yang ehem ehem.., hati kemain rasa nk terloncat keluaq dari badan. Tedia aihh..sampai camtu sekali kann..poyoo plak aku rasa. hehe..
Kalo dokter buat check up, konpem dia pon tak tau pasaipa bleh sampai jadi lagu tu.

Tapi bila masok opis, hamiikkkk hang...tediaaa keja dia bagi mai..nahaaiii.....
 stendet ngan apa yang dia bayaq tiap bulan laa machaa weihhhhh..

hadoiii laa..keja oo kejaa..hahaha..
 
gmbar bawah ni tempat yang mana 1 of system dia aku yang handle..hehehe..sekadar renungan bersama jaa nooo..toksah dok kutuk aku laa noo..
paling leceh pasai system ni kan sbb dia pakai UNIX!!!!!wat deeeeeeeeeeeeee....
iolz TAK SUKA sangat suka hokkeyy..sekiann





p/s::haa..lagi satu nak bagitau yang 2014 ni akan naik 1 IOI Mall yang baru kat Putrajaya. 
Betoi2 kat sebelah opis aku weii. Aku dah boleh merasai perasaan kePOKAIan tuu pada masa sekarang walaupon masih dalam pembinaan...habih laa..


Comments

Popular Posts