Thursday, July 5, 2012

J.O.D.O.H is a simple word

Assalamualaikum...
Best, takjub, kagum, impresssssss, terpempam, terkesima....Allahhuakhbar!

haaa...tudia, ni lah perasaan spontanious aku bila tgk pre-wedding irma hasmie ibrahim dengan pasangan. 
itulah nama dia J.O.D.O.H..


J.O.D.O.H is a simple word which is have a double triple meaning to describe..depends on you..
Tepuk dada tanya I.M.A.N









p/s: perempuan yg baik, adalah untuk orang2 yang baik.Jadi, plis la nurshuhada oii, tlg lah jadi org yg baik haiiih....In'Allah, Allah bantu!

4 comments:

  1. hahahha.. sabar la shuhada weiii... erk, tgk bideo dorang , rasa macam esok nak kawen.. kahkah

    -Saya yang bergtalk atas urusan keje je-

    ReplyDelete
    Replies
    1. seeeeeeeeee...cik anony oi.hg tu lg xsabaq nak kawen ni..!tahniah, anda dah sampai tahap WAJIB kahwin!haha..syabasss

      Delete
  2. Hahaha.. Belum wajib lagi wei.. baru sunat .. hahhaa.. tapi kalo hang, aku rasa memang da jatuh wajib. Agak-agak bila tuh? Nak saving duit beli hadiah mantop.. kihkih


    -Saya yang bergtalk atas urusan keje je-

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah....ni la membe2 yg mendoakan kita kan.alhamdulillah!
      siap nk simpan duit beli hadiah tu..kalo hg xturun wedding aku, siapla..aku welding umah hg nanti..haha..

      p/s:nak hadiah iron yg berdiri tuu..pelisssssssssssssssshh!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~