Thursday, December 8, 2011

Hare pege pege tange tino jate hok buke muhrim~


salam semua..
hehe..sebenarnya memang tengah tak ada keja nih.bohsan cam biawak  bidadari dah nih.ada issue, baru ler ada keje sket.
haishh..yang paling tak tahan tu, time bos aku ada, terasa seronok brsalah sangat sebab terpaksa berlakon macam ada keja.padahal dia pon tau aku tak ada keja sebab dia pon tak ada keja.kahkahkah..lawak kan???

kadang2 tu, aku n boss siap share tengok youtube song2 yang best lagik. aduyai...nasib ler my bos ni indian,muda plak tu.. kalo la dia tu malay...haishh..punah iman siot!

hooo..ada lagi satu stori nak cite. semalam, aku ada baca 1 story dari puqa a.k.a hosmate aku. tajok dia 'surat cinta tok abey kob'..haha..versi klate.suka aku weh.dan yang paling aku suka ayat hot nih..

sila baca dengan dialek klate beb!


'hare pege pege tange tino jate hok buke muhrim'

p/s: kelasss lah cinta hok bey Kob ngan Na nih!

2 comments:

  1. mana surat nyer!boh la cni...keh3
    ~puwa puwi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aish kome nih..surat xjumpe2 haa..nanti biler jumpe, i letak entri baru yer..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~