Mimpi~~Disengat Lebah


Malam sebelum ni (Ahad mlm tu), aku tengok cerita Puaka Tebing Biru dengan Kak Anis (hosmate) aku laa..Then semalam (Isnin), dia bagitau yang dia sampai termimpi jumpa hantu (umi aida jadi hantu, muka dia mcm hulk oo, rambot mgerbang mcm hampess). hahah..dok gelak2 kat dia sebab aku ingatkan aku lah yang paling penakut, rupanya2 dia pon sama..heheh..(sorii kak aniss!!)
sebenarnya, cerita di atas tu cuma sekadar tempelan.
cerita ni yang sebenar benarnya yang aku nak stori beb......jeng jeng...

PASAL MIMPI....HEHE..(mcm gedik plak aku rasa..tp ni kan blog aku, argh..i tak kesah u!!)
sebut pasal mimpi, semalam jugak la..aku mimpi aku diserang lebah.PELIK!! sbb aku rasa, aku baru ja terlelap dlm 10 minit, tup tap top choiiii..teruih mimpi weh!aku diattack cik lebah!banyak siot...bila kena attack tu, terus aku terjaga..'astaghfirullahhh'..TEKEJUT JAH!!...

sekian..tu jer..

p/s: aku ingtkn mmg mimpi hantu sebab dok sembang pasal hantu ja malam tu, ni cik lebah plak...nasib la nasib...

Comments

Popular Posts