Tuesday, December 20, 2011

i've been proposed!

Jangan terkejut pulak bila tengok title entri aku camtu beb. itu sebenarnya title untuk video yang bakal aku nak share kat korang..video nih teramat amat amat amat amat amat aaammmaaattt TOUCHING & SWEEEEEEEEEEEEETTT!!! tu diaaa keyboard aku rosak kat E tu..

video ni kisahkan seorang remaja Malaysia umur 19 tahun yang dilamar oleh seorang jejaka yang dia tak kenal. Subhanallah,  mungkin jodoh boleh datang bergolek. So, tutupilah aurat dan tingkatkan keimanan kita wahai gurl2 sekelian.Dan percomelkan lah diri kita..(ayat cute aku copy).pesan untuk diri sendiri & untuk kawan2ku jugak!!IM PROUD TO BE MUSLIMAH YA ALLAH..

video 


p/s: ada lagi ke umat laki laki  mcm nih................?mintak2 ler ada ye dak??sbb aku nak gak satu!!!

4 comments:

  1. kemain lagi..hahahhaa.

    -- saya budak cun!!

    ReplyDelete
  2. erk..alahai la cik anonymous nih...

    ReplyDelete
  3. hahaha... erk anon tu sy ler. airut komen masa dkt mas, so paham2x la yer.. tenet block..hehe

    ReplyDelete
  4. owh..erk..miss orahome!lama xdengaq habaq berita weh!kemsalam kat pilot2 mas tuh!!(ditujukan kpd yg hensem2 + muda shj)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~