Wednesday, September 14, 2011

Chatting yg sengal~

ini chatting yg sengal between bff aku n me!
opss..bff aku pompuan yer, bukan bf.
ntah mcm mana timbol kesengalan nk reply ayat macam ni, aku pon tak tahu seh...
SOMPAH!!aku xpenah guna ayat mcm ni!
bila otak dah jem, xdak plak roti nak sapu, sbb tu main bantai jaa..kahkah..
korang nak baca ehh??
kalo suka, baca, kalo tak suka, TOKSAH dok baca ok!
heheh..



 
p/s: lupa nk bgtau: yg kaler kuning merenga tu bff aku, kaler hijau muda tu aku lah!

2 comments:

  1. blom komen rupanya kat sini.. Ingat dah...hahaha.. pasni memang kena hati-hati chat ngan hang. Gile hape asyik duk print screen nih..huh!!

    ReplyDelete
  2. haha..mung pong suka kan print screen chat ak pastuh letak dlm blog mung..!ngokngek betoi!haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~