Typo error message!

assalamualaikum wbt..

haha..pekabar suma?Aku dh rasa title entri ni dah mcm error message yang selalu aku dpt bila aku handle system plak.hadoi..bwh ni ada 1 conversation between aku ngan membe kamceng aku.apa pasai dia ter'typo' smpai cenggini pon aku tak tahu lah der.Ntah apa2 punya bahasa dia guna.Nak kata Uganda language, bukan lah aku rasa..Tajikistan??aku rasa pun bukan gak beb..Cuak bos ada kt belakang tgh usyar dia kot?? or..sesajer nk type cepat2, pastu kasi keyboard tu bunyi tung tang tung tang yg menandakan dia tu tgh rajin menaip coding?? (amat menggelikannnnnnn..hahah..opssss..cover2 sket..)..or...hahah...tak tahu lah apa aku nk pikiaq.jom lah kita view sendri...




p/s:......aku suka lahh!!haha



Comments

  1. kuang ajaqqqqqqqqq.... kemain hang print screen tu weiii... err, alasan first tu leh terima dek akal.. bos mmg suka jeling2x pc i nih.. alasan kedua tu x logik sebab i mmg rajin menaip koding..kihkih

    ReplyDelete
  2. eh..u ni terasa apesal?i xde sebot pon nama u..omaigod!!!kantoii!!hahaha

    ReplyDelete
  3. haha..hang tengok kat atas bucu kiri tuh.. ala tmpt yg u da g blur ngan cat merah tu(da mcm ah long hang nih) ada huruf k. so i rasa la i tp kan yang musykilnya, i ni biasa x penah typo.orang lain rasanya nih!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts