Sunday, July 10, 2011

Pre-Convo Photoshoot~

Assalamualaikumm wbt..
Aku baru ja terpikir nak tulis entri pasal pre-convo aku kat melaka hari tu beb. Choii betol. skrg ni baru terpikir kn..?kn?ini baru pre-shoot masa nak ambil gambar untuk kad alumnai. wajib turun beb sbb kalau tak snap gambar ni, tak boleh enter dalam dewan besar masa konvo nanti.jadi kena berkorbanlah cuti aku 1 hari..wanna see it..???hehe....jommm aku kasi tengok beb..!!

pose ala2 nak baling topi..kahkah..padahal tak baling pon..


hah..ni lyana hamsan. hosmate aku paling sempoi beb..baru ja menikah bulan 5 hari tu.org cun2 ni, konpem kena sambar awal2..


angkat kaki memang feberet pose lah!


hehehe...konon2 mak enon cun la bila pose cmnih..


ni, clasmate aku. Terbaik punya classmate. Susah senang memang share. Sharing is Caring!!

1 comment:

  1. ya, sharing is caring esp bab asignment.kihkih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~