Calon Imam Muda.. a.k.a Calon Suami..

Assalamualaikum Warahmatullahhi Wabarakaatuh..

ewahh..bukan main bersopan santun aku ari nih.ahaks..
kali ni entri pasal IMAM MUDA. pergh..memang gempak betol la para calon2  suami  imam kita nih. Bakal Khalifah kat bumi ni.In'sya Allah..allah bantu..!Pengetahuan agama dorang ni semua serba serbi lengkap. Masya Allah...mana nak cari kaum Adam sebegini sekarang ni kak Bedah oi..susahh!susah nak jumpa!

Musim pertama hari tu, aku tak sempat nak ikut sebab time tu aku blajar lagik. Kali ni baru sempat..Alhamdulillah..Memang semua berkakilebar berkaliber beb.Mantop..kata ustaz Zambri..hehe

jom kita view imam2 muda yg telah mencuri hati aku..ewahh..poyos gilerstos aku nih!

1st...aku suka..Imam Muda Hassan!!..

Mohd Hassan Adli Yahaya @ Yahuza, 26, (pensyarah) berasal  dari Air Tawar Perak


 2nd..Imam Muda Fatah!
Abdul Fattah Riddzwan, 21, (fasilitator).berasal dari Negeri sembilan.


Ammar Wan Harun, 27, (Kedah -mahasiswa)



Nazrul Izwan Zolkiflee, 26, (guru besar KAFA) berasal dari Segamat, Johor



Wan Najdi Wan Mohd Noh, 20, (Kelantan-guru tarannum).



Mohd Fakhrurrazi Hussin, 27, (Terengganu-imam)



Mohd Azlan Zulkarnain,25, (jurutera) berasal dari Cheras Kuala Lumpur.



Ali  Khairudin Abdul Marif, 26, (Sabah-guru Kafa)


Mujahid Suhaimi ,20 bekas ahli gimnastik  (pelajar).Berasal dari Singapura.


Zulfadli Awang, 24, (Brunei-pegawai masjid).   Berasal dari Kg.Rimba Brunei Darussalam



p/s:ni aku susun ikut suka hati aku bekenan..hehe..kalo xsuka, punya pasal aku ler..aku yang suka.Harap Maklom!


Comments

  1. wah ... calon suami nih .. nak tumpang gak boleh .. yunk .. ko buat promo yer kat belog aku .. naper tak create banner ajer .. bleh exchange link .. hahahaha .. wey .. aku paling tak ske ore kedah .. tak tahu naper .. tapi memang tak ske .. so imam muda wakil kedah tu .. tak der dalam senarai ... pastu .. aku tak sangka plak kat KL ada gak mamat kacak yg tercicir dari pandangan yer ... tetiba bleh jadi baik .. calon imam muda lagi .. terbaik dari ladang neh .. tapi kan pendek kata aku tak minat satu pun lah ... hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh helloo...hg tu kalo xminat xkesah ler yunk..sbb xkn hg minat spesis sndri kot..hehe..bab kl tu kn, cm xcaya gak kn??tp tu lah omputeh slalu dok pesan kat aku, 'dont judge de book by its cover lah'.hehe..adioss asmigoss bestosss

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts