Wednesday, May 25, 2011

Istikharah C.I.N.T.A

Salam..
Lama jugak aku tak aktif berblog nih..Bz sket beb. Nak tulis banyak2 entri tapi masa suntok plak sbb berokbend aku buat hal plak dah..hadoiiyaii..ni pon aku curik2 berblog kat opis..Omaigod..!!haha

jom layan song Istikharah Cinta nak??Baru2 ni, terasa sangat istikharah nih. Banyak benda jadi. Jiwa kacau lah konon2nyer cek enon..ahaks..!Dulu bab2 kahwen ni boley ja elak sebab ada alasan "stadi lagik laa". Tu ja ayat aku kasi bila ada org tnya..tp sekarang bila dah keja, Allahhuakhbar Ya Rabbi...aku speechlesss ooo bila mai tang soklan nih..malas ja aku nk bercerita panjang nih, aura sedeh plak aku nih..uwaaaaaa

Jom je laa layann...

Sunday, May 1, 2011

Morning honey bee..~~


Morning honey bee..
i loike lah!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Plis kasi ikan aku makan..~