Tipu Vs Mohong ~



Yess..aku berani..!
hehehe..ari ni aku xkeja sebab nak attend interview.Suma org pelik sebab aku dah ada keja, tapi still nak attend interview..hahah..dah aku suka seh.. kahkahkah...pelik kan??so lets continue citer yer..So aku pepagi mmg dah bersiap sedia ngan rider aku tok lepaking di Bangi dulu sebelom nak gi interview yang start dlm pukul 3 ptg kat PJ. 

 al kisahnyer yang sebonarnyer..hehe...jeng jeng..
untok attend interview nih, aku 'ter'paksa amik MC beb sebab aku xada Annual Leave lagi, yer lah..aku kan budak yang baru  msk keja xsmpai sebulan kan..nanti ada plak suara2 merdu sumbang cakap dah ngada2 nak amik cuti plak..hamboihhh aihh..so aku terpaksa terus terang menipu kt dokter tuh..heheh..(apa boley buat, eden terpakso hah)..so, dapat ler MC..yeeaahaaaaaa..!!!berkat pertolongan hosmate terchenta aku..cik PUQA yang telah berjaya memberi kata2 semangat dan idea bernas untok menipu berterus terang dgn dokter..!!cayalah puqa..i lebiu lah..!!Reason aku kasi kat dokter tu Biarlah Rahsia yer..korang xyah ler tau..

lepas kuar bilik dokter, aku terus mghulurkan tanda THUMBS UP kat puqa yg telah sedia menanti aku didepan kaunter ubat..SYUKUR BANGET..!puqa plak senyom sokmo deh..haha..so tanpa berlengah masa, aku terus merempit berdondang sayang ngan puqa. Kami g jengjalan pusing area putrajaya. Kononnyer mcm terlepas satu azab bila dokter tu bg mc..perghh memang best lah, dah rasa macam berdating plak ngan puqa semalam..kuikui....




p/s: teringin betol aku nak naik putrajaya cruise wei...jom arr blanja akuuuu..plisssssssssssssssssssss... 

Comments

Popular Posts