aku suka apa ekk..hurmm~

-----
Hah..!
aku suka apa ek??
Carta no 1..!!
aku rasa aku suka bunga rose..!(suma pompuan kot suka bunga dowh..apadaa..)
w/pon bunga tu xboleh di bawak makan, apa aku kesah..janji aku suka.


yang lain tu..carta yang ke-2 jatuh kepada..-->
aku suka cincin..!!(uwuwuwu..sweetnyerrrr)
tambah2 lagi kalau cincin tu luar salut platinum, dalam plak salut emas..!!
argg..mau nangis kot kalo aku dapat cincin tuu..hah..mcm dalam gambar kat bawah nih..i loike!



yang ke-3 -->
aku suka kereta Harrier kaler putih (bila tahun ler aku mampu nak beli nih..)
oleh sebab famly aku 'besar' dan 'kuat', haha..jadi kereta ini adalah paling sesuwei..!!


carta ke -4
laksa..! makanan feveret aku adalah laksa. Laksa utara ja noo..Laksa lain xlayan sbb anak tekak xleh nak telan plak..alahai..
uissh..tengok gambaq laksa, teruih rasa lapaq laksa mamee cek buat la plak dah..


carta top 5..!
aku suka baca novel.
dah banyak koleksi novel kat rumah aku. (tapi bukan aku punya..hehe)
akak aku rajin beli, so aku ni plak yang rajin membaca.
ada jugak ler aku beli tapi yang murah2 je ler..xmampuuuuuu (sob sob..dengan sedihnyerr)
tringat masa study dulu, waktu short semester, aku gi pinjam novel kat library seminggu 4 novel aku belasah..(zaman plg sweet sour laa)
Tp disebabkan sekarang aku di KL, so xboleh ler plak aku nak snap gambar novel2 aku yang ada kat peneng.
Tapi, gambar kat bawah ni one of my feveret novel..!!best sangat!!


opss...lupa...yang ke 6
aku suka coklat..!!!
xkesah la kek coklat ka, roti coklat ka, ferrero coklat ka..(ada ekk??)
kaler coklat pon aku suka..
pendek kata, suma yang berupa coklat, haha..(panjang xkata apa2 ekk..?)



-----------------------------------------------------------


setakat top 6 jer lah yang boleh aku pikirkan takat nih..
hehe..lenkali aku sambung lagik...!sharing is caring uolzzzzzz...
opss...tak lupa...love my mimie poko..!!

Comments

Popular Posts