interview punya interview..aduii..

salam beb..
hehe..lama aku tak bukak blog nih..al-sebok dengan interview ar.
minggu ni memang full dengan interview. Hari ni aku interview untok job database engineer. Aduyai..soklan macam soh aku jadik programmer plak dah. Aku xmo dah terlibat dalam industri pem'programer'an nih.Sudah2 ler zaman praktikal tu aku kena brainwash pasal programing smpai rambut aku dok luruh bagai musim luruh..!

Sok aku interview dengan Fujitsu, Cyberjaya as IT Support Engineer. Itu kena fluent in english plak dah..Haduhaiii...Asyik interview ja, keja belom gak dapat2 nih.Dugaan bagai la.

Tapi kena la redha beb kn, +ve thinking plisss..!Kita hanya merancang, hanya Dia yang menentukan. Sepanjang jalan nak ke tempat interview aku asyik nyanyi doa (robbishrohli sodri...lenggok ustazah yg suka wat lagu doa2 tu..).Tenang sket jiwa bila baca doa tu..

"Tawakkal tu alallah..."

Comments

Post a Comment

Popular Posts