Copy Paste punya pasal!!

hah..!rasa lama giler aku tak update blog aku nih.bzz bee betoi sey sbb baru mula praktikal kn..huhu..

zaman studi dulu memang "heaven" arr..honeymoon la..but sumtimes rasajugak mcm nk jadikan lecturer tu macam sesumpah jer..tp bila dh masuk industri nih, amik ko!!hah..habuan aku ler tuu beb.

Time dulo dulo asyik meng"copy" koding ja kejer.Alih alih bila masuk industri ni, mak ai..memang kena brain wash betul otak aku ngan koding nih.Dlm seminggu train aku wat koding.Pergh~~mau nangisss beb..!Rasa mau terjun bangunan pun ada tau!Rasa tak mo pi keja pon ada!seriuss~~(T_T)~~

pastu siap ada hidden code plak.Mak ai..napa time U xdak menda alah ni pon..!Rasa macam aku baru belajar silivers baru wei. Cuma lecturer ja yang lain..hehe..MOre chumel, hensem..phewwit..all guys plak tuh.Memang best sebab semuanya chinese guy dan sumtimes rasa macam dok kat KOREA..!!!haha..

Comments

  1. mongoks!!!!!! pehal sampai ke korea pulak??
    p/s jgn gegatai sgt yer!!

    ReplyDelete
  2. aduss miss Orahome1 nih xabis2 nk pesan ayat yg sama sejak zmn stadi kt U..bley tak try copy and paste ayat lain selain kalimah "jangan gegatai sgt" tu..ishhhh..xbertimbang rasa toii punya member..chaiit..!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts