~Katakan Tidak Pada....!!


Citer zaman Study dulu kala..

semalam ms aku tgh tengok fb, ada sorang junior ni ajak chat.aku layaann ja..chat ja kan..pastu dia ajak gi mcD la pulak..aishh..siap nk amik aku kt umah sewa nih. aku ingtkn naik keta, rupanya naik motoo..!!argg~~nk soh aku naik moto ngan dia plak..??giloos ekk..aku nk ngelat aku ckp leklok ler kn..siap bahasakn diri aku ni 'akak' lagi..aku ckp cmni.."ekk..xpalah akak pon ada moto sndri, kita jmpk kat mcd jelah kn".yalahkn..kalo takat nk jmpk, pastu sembang2 ja, no hal la kn..member2 kn..dia ckp ok..pheww..settle beb..tp aku xpi sorang ok..heheh..utk backup n recovery, aku ajak roomate aku skali..hahaha..selamatttt..(ke mcd tu keesokannya)

pastu smbung chat dlm fb lg..aku pon tgh boring..layaaannnn ja lah..
dia ajak teman tgk wayang cita iron man 2 plaaaakk(tepok dahi akuu)...aiseyy
ngada2 arr dak nih.hishh...aku wat alasan aku xsuka tgk wayang crita superheroes(padahal aku mmg tringin nk tgk laaa). alasan tu roomate aku yg tolong create idea.haha..bantai ja lah.dia nk aku temankn dia plakkkk.nk blanja tgk wayang skali plak tu.amboi byk lg duit ptptipu dia nih......ishhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!

Comments

Popular Posts