~Cincin oOo Cincin




phew..td dlm fb aku terbaca post member aku tentang tafsir mimpi dia..
aku br teringat pasal mimpi aku..tetiba ja tringt plakk~~

aku mimpi ada sorang mkcik tu khusyuk sgt belek jari aku..dia ckp jari aku cantik(~~bluushing yuu~~luv dis makcik statement).
Pastu tetibanya makcik tu terus sarung cincin kat aku..dia bg cincin tu terus..de end mimpi~~then ini tafsirnya..

"Jika anda bermimpi kehilangan cincin, bertanda anda harus waspada
menjalankan pekerjaan dalam perusahaan, mimpi diberi cincin, bertanda
akan segera tiba saat perkawinan."

opss~~~cmna tuh..??argg~~~xpo2..kalo blom ada jodoh, itu nama dia ada rezeki Allah nk bg kan..♥♥

lots of luv ♥shad♥

Comments

  1. aku sure miss orahome1 sure nk bantai aku pas aku kuarkn statement nih~~
    kita tungguuuu~~~hehehe

    ReplyDelete
  2. haha.. lambat agi si miss orahome1 tu nk comment.. but klw itu petandanya.. berdoa le agar si dia tue seowg yg soleh.. ciri2 yg diimpikan.. heeee...

    ReplyDelete
  3. AMin YA RObb miss Zee_Zone..
    terharu dgn statement kamooo..!!

    ReplyDelete
  4. lala.. meh sini nak bantai.. kamoo memang gatai!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. itu adalah bunga2 kecemburuan dr miss orahome1..hahahaha

    ReplyDelete
  6. salam,nk tnya kat mana amek gmbar cincin ni? tahu x product dr mana?

    ReplyDelete
  7. salam to ainnisha_dn..
    sy main copy paste dr i luv islam kalo xsalah pic cincin tuh..tp cincin dia cantek kn...hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts